Verkoop Binnendienst Foodservice (24 – 32 uur)

Functie

Verkoop Binnendienst Foodservice

Uren

24 - 32 uur

Dienstverband

vast

Locatie

Houten

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Opdrachtgever is een broker in de foodbranche en importeert smaken vanuit diverse Europese landen.

Ben jij de persoon die van diversiteit houdt, alert is en nauwkeurig kan werken, communicatief vaardig is en ervaring wil op doen in een dynamische omgeving?

Samen met en in een klein team kun jij aan de slag!

Je zal je voornamelijk bezighouden met het verwerken van de in-en verkooporders van de producten bij diverse klanten en leveranciers, het beheren van de voorraad bij de verschillende warehouses, de controle van de leveringen en met het monitoren van transporten vanaf de leveranciers.

Wij zijn op zoek naar iemand die:

  •  Zelfstandig kan werken
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden heeft
  • De Nederlandse en Engelse taal beheerst om goed te kunnen communiceren met de diverse leveranciers uit de EU
  • Stressbestendig is
  • Computervaardig is (zij werken hoofdzakelijk met Microsoft Dynamics, Outlook, Word, Excel en daarnaast enkele specifieke programma’s)
  • Eventueel al ervaring heeft met een ERP-systeem
  • Een probleemoplossend vermogen heeft

Heb jij interesse en ben jij 3 tot 4 dagen (voorkeur maandag, woensdag en vrijdag) beschikbaar?

We horen graag van je!

 


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant. Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook

Executive Assistant

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.  Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief-

medewerker Service & Support, 32 uur per week