Verkoop Binnendienst Foodservice (24 – 32 uur)

Functie

Verkoop Binnendienst Foodservice

Uren

24 - 32 uur

Dienstverband

vast

Locatie

Houten

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Opdrachtgever is een broker in de foodbranche en importeert smaken vanuit diverse Europese landen.

Ben jij de persoon die van diversiteit houdt, alert is en nauwkeurig kan werken, communicatief vaardig is en ervaring wil op doen in een dynamische omgeving?

Samen met en in een klein team kun jij aan de slag!

Je zal je voornamelijk bezighouden met het verwerken van de in-en verkooporders van de producten bij diverse klanten en leveranciers, het beheren van de voorraad bij de verschillende warehouses, de controle van de leveringen en met het monitoren van transporten vanaf de leveranciers.

Wij zijn op zoek naar iemand die:

  •  Zelfstandig kan werken
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden heeft
  • De Nederlandse en Engelse taal beheerst om goed te kunnen communiceren met de diverse leveranciers uit de EU
  • Stressbestendig is
  • Computervaardig is (zij werken hoofdzakelijk met Microsoft Dynamics, Outlook, Word, Excel en daarnaast enkele specifieke programma’s)
  • Eventueel al ervaring heeft met een ERP-systeem
  • Een probleemoplossend vermogen heeft

Heb jij interesse en ben jij 3 tot 4 dagen (voorkeur maandag, woensdag en vrijdag) beschikbaar?

We horen graag van je!

 


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)