Secretaresse Raad van Bestuur (32 uur, Den Haag)

Functie

Secretaresse Raad van Bestuur (32 uur)

Uren

32

Dienstverband

Vast dienstverband

Locatie

Den Haag

Startdatum

1 september

Contact

info@mobarnes.nl

Ter ondersteuning van de Raad van Bestuur van Stichting Xtra zoeken wij een:

Secretaresse Raad van Bestuur

Ben jij op zoek naar een dynamische werkomgeving waar jij jouw organisatorische talent volledig de loop kunt laten? Wil jij jouw kwaliteiten graag inzetten binnen een vakkundige, betrouwbare en eigentijdse organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De functie:
In deze veelzijdige en uitdagende functie ben je de spin in het web van de Raad van Bestuur. Je plant, organiseert en voert alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden uit, zodanig dat de Raad van Bestuur op een efficiënte en effectieve manier wordt ondersteund bij de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden.

In deze functie vorm je tezamen met de bestuurssecretaris en je collega secretaresse het bestuurssecretariaat. Ieder draagt vanuit zijn eigen rol de verantwoordelijkheid voor het optimaal functioneren van het bestuurssecretariaat. Samenwerken is dan ook gezamenlijk succesvol zijn.

Je ondersteunt de Raad van Bestuur in al hun werkzaamheden, waaronder de gebruikelijke werkzaamheden als (complex) agendabeheer, notuleren van vergaderingen en alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden en het bijhouden van een (digitaal) archief.

Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan je schakelen op verschillende niveaus. Je hebt een flexibele werkinstelling, een grote mate van integriteit en omgevingssensitiviteit en je bent kundig in het stellen van prioriteiten.

Je bent digitaal vaardig en weet nieuwe initiatieven projectmatig te ondersteunen.

Daarnaast werk je nauw samen met de bestuurssecretaris en bied je ondersteuning in haar werkzaamheden richting de Raad van Toezicht en de Ondernemingsraad.

Als persoon verwachten wij dat je:

•       analytisch en ondersteunend bent ingesteld;

•       een teamplayer bent;

•       in je element bent in een werkomgeving die continue in beweging is;

•       communicatief en sociaal vaardig bent, waarbij je je wijze van communiceren kunt aanpassen aan verschillende gezelschappen;

•       een proactieve instelling hebt met een gezonde dosis “ondernemerschap”;

•       iemand bent die om kan gaan met de dynamiek die een professionaliseringslag met zich meebrengt;

•        een HBO werk- en denkniveau hebt met ruime en actuele werkervaring in een soortgelijke functie;

•        in enige mate kennis hebt van juridisch administratieve zaken, zoals beoordelen van overeenkomsten, KvK, Ubo en Anbi       registraties;

•        projectmatig kunt werken;

•        en last but not least dat je om kunt gaan met een soms hoge werkdruk en je geen negen tot vijf mentaliteit hebt.

 

Over Stichting Xtra

De (welzijns-)organisaties JongLeren, Wijkz, JESS en MEE ZHN hebben hun krachten gebundeld en worden centraal ondersteund en aangestuurd door de Raad van Bestuur vanuit Xtra. Zij zijn een ambitieuze organisatie waar zo’n 1450 professionals, een groot aantal vrijwilligers en stagiaires continu bezig zijn met innovaties op het gebied van maatschappelijke projecten en diensten.

Xtra is volop in beweging als gevolg van de vele maatschappelijke ontwikkelingen door verschillende transities en de omvorming van de verzorgingsstaat naar de participatiesamenleving. Xtra biedt dichtbij in wijk, stedelijke en regionaal, verschillende vormen van maatschappelijke dienstverlening. Zij zetten in op een flexibele organisatie, deskundigheidsbevordering van de professionals, versterking van de marketing en innovatie en het optimaliseren van de zichtbaarheid van onze professionals!

Overige informatie:

Zij bieden een uitdagende en afwisselende baan met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Sociaal Werk. Zo ontvang je een Individueel Keuze Budget voor het uitwisselen van arbeidsvoorwaarden en een persoonlijk opleidingsbudget. Ze bieden een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie 1 jaar met uitzicht op verlenging. Afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding bedraagt het bruto maandsalaris maximaal € 3.951,- op basis van een 36-urige werkweek (schaal 7). Met als vooruitzicht 8% extra verhoging in 2024 ( 4% per 1 januari en 4% per 01 juli)

We vragen je voor indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag te overleggen.


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant. Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook

Executive Assistant

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.  Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief-

medewerker Service & Support, 32 uur per week

Voor onze opdrachtgever EPST (European Pilot Selection & Training) zijn wij op zoek naar een officemanager. Wat breng je mee? zeer representatief, gastvrij, humor, samenwerken, duizendpoot, afwisselend, internationaal, administratief, flexibel, netjes en punctueel, eigen initiatief, leergierig, oog voor detail, je mannetje staan in een soms hectische omgeving. Wat ga je zoal doen? Mede-bezetting van het

Officemanager

Voor onze opdrachtgever in het MBO onderwijs zijn wij op zoek naar een interim secretaresse. Gevraagde werkzaamheden: ·        Proactief ondersteunen beleidsadviseurs ·        Beantwoorden van mails ·        Plannen en organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen en evenementen. Notuleren is onderdeel van je werkzaamheden. ·        Contacten onderhouden met scholen en collega’s op alle niveaus. Je bent de vraagbaak van de organisatie. ·        Verzorgen van

Secretaresse (ZZP)

Wil jij graag werken bij een bijzondere, internationale organisatie met een prachtige missie op grote hoogte? Een missie voor “people in need en people out of reach”. De ondernemer waar je voor gaat werken, is een echte gamechanger. Gepassioneerd, inspirerend en gaat recht op zijn doel af. Voor deze visionair zoeken wij een PA die

Personal Assistant (40 uur)

Voor onze opdrachtgever in de Aviation sector zijn wij op zoek naar een Office Support medewerker, waarbij je de mogelijkheid hebt om door te groeien naar Office Manager. De opdrachtgever verzorgt een volledige opleiding tot verkeersvlieger. Na het succesvol afronden van de opleiding volgt plaatsing bij een luchtvaartmaatschappij op een moderne jet zoals een Boeing

Office Support medewerker