Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Functie

Projectmanagement ondersteuner

Uren

32-40 uur

Dienstverband

vast

Locatie

De Meern

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de overhand.
Je hebt de gevoeligheid én de doortastendheid om op bepaalde momenten de consultant aan zijn of haar mouw te trekken. Niet denken: ‘mijn collega is druk’, maar: ‘Dit moet nu echt gebeuren, anders loopt het in de soep’. Op andere momenten weet
je dat je even gas kunt terugnemen: niet alles is even urgent. ‘Laat hem of haar nu maar even stoom afblazen achter het tafelvoetbalspel.’

Hoe ziet jouw week eruit?

  • Je stemt met de consultant van jouw project af wat de lopende acties zijn en welke zaken opgepakt moeten worden;
  • Je draagt bij aan de voorbereidingen en activiteiten voor het opleveren van documenten, je bewaakt deadlines en zorgt voor een check op volledigheid;
  • Je houdt ons project- en relatiemanagementsysteem up-to-date;
  • Je beheert projectmailboxen: brengt een prioritering aan, organiseert en signaleert;
  • Je standaardiseert werkzaamheden en processen waar nodig en mogelijk;
  • Je visualiseert processen in bijvoorbeeld Visio;
  • Je woont vergaderingen bij en notuleert deze;
  • Je gaat na hoe je de interne verantwoordelijkheid die je toegewezen hebt gekregen een stapje verder kunt brengen (acquisitie/commercieel/kwaliteit etc.).

Jouw achtergrond

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met plannen, organiseren en automatiseren;
  • Ervaring met het voorbereiden van aanbestedingen;
  • Kennis en ervaring met projectmethodieken (Agile/Prince II);
  • Ervaring in IPM projecten;
  • Ruime kennis en ervaring met MS-office (Visio, Teams en Excel) en CRM-systemen;
  • IPMA-PMO/D/C certificering is een pre.

Dit is wat we jou bieden

  • Een boven-marktconform salaris (40k – 58k per jaar afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • Winstdeling;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een ruim opleidingsbudget en onbeperkt toegang tot onze bedrijfscoach voor zakelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • € 0.21 km-vergoeding of OV-kaart;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak- en verder alles wat je nodig hebt om je werk te kunnen doen;
  • Ervaring opdoen bij zowel opdrachtgevers als opdrachtnemers, gelegenheid om prestigieuze projecten te doen;
  • Werken bij een bedrijf dat zich ten doel stelt de beste 25 consultants van de markt samen te brengen;
  • Werken op locatie in een hecht team, met de ruimte om privé en werk in balans te houden;
  • Bijdragen aan maatschappelijk relevante projecten;
  • Naast projectondersteuning kan je intern bijdragen om mee te bouwen aan een snelgroeiend bedrijf;
  • Tegen een kleine maandelijkse vergoeding wordt de lunch dagelijks verzorgd;
  • En op vrijdag is het visdag!

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)