Projectassistent (32-36 uur per week)

Functie

Projectassistent

Uren

32-36

Dienstverband

interim of vast dienstverband

Locatie

Gouda

Startdatum

per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een projectassistent.

Je komt te werken in één van de 3 regio’s, regio Noord. In jouw regio ben je de centrale spil in het regioteam en ondersteun je de regiodirecteur markt en strategie met als belangrijkste focus het traject van aanvraag tot verantwoording. Daarnaast ondersteun je ook op organisatiebrede projecten.

Wij zoeken een collega die houdt van aanpakken en de daad bij het woord voegt. Jij bent consequent, open en integer en vindt het niet erg om op incidentele basis extra te werken in piekperioden. Dit biedt flexibiliteit in de rustige periodes. Deadlines behaal je door jouw pro-activiteit en prettige manier van samenwerken. In de uitvoering van jouw taken beschik jij over de nodige accuratesse met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Jij bent de persoon waar het team op kan bouwen en vertrouwen. Op je pad kom je vaak onverwachte en niet geplande zaken tegen. Je ziet het als een uitdaging om deze op een creatieve en enthousiaste manier op te lossen.

Wat ga je doen?

  • Je bent een belangrijke schakel in het proces van een aanvraag tot de verantwoording. Een aanvraag kan zijn een subsisidieaanvraag, offerte, contract, fondsenaanvraag of een aanbestedingstraject. Het ene moment redigeer je subsidieaanvragen of coördineer je de verantwoording naar de financiers, het andere moment verbeter je processen. Je bent een aanjager, verzamelaar, verbinder en bewaker en je fungeert regelmatig als sparringspartner van de regiodirecteur en ondersteunt hem/haar (pro actief) waar nodig.
  • Je stuurt op de betrokkenheid van de diverse ondersteunende diensten bij hun aandeel in het proces. Bij het beheren van de kleinere contracten ga je nog een stap verder: je stelt de aanvraag op, monitort dat het contract wordt uitgevoerd en maakt tenslotte ook nog de verantwoording. Dit alles doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met het team van maatschappelijk werkers, de opdrachtgever, de accounthouder en de ondersteunende diensten.
  • Complex agenda beheer; proactief ondersteunen op afspraken en e-mail verzoeken; uitgaande stukken kritisch redigeren; relatiebeheer.
  • Daarnaast ondersteun je ook in organisatiebrede projecten, zoals de academie waarmee de opdrachtgevers haar collega’s zo goed mogelijk willen faciliteren in hun ontwikkeling. Jij betrekt intern collega’s bij hun aandeel in het project. Dit zijn vaak activiteiten die de collega’s naast hun reguliere werk erbij moeten doen. Dus de kracht zit ‘m in het op een sensitieve, plezierige manier voor elkaar krijgen dat de collega’s hun verantwoordelijkheid pakken en tijdig reageren.

Wat verwachten we van jou?   

  •  HBO werk- en denkniveau
  • Je haalt deadlines door jouw pro-activiteit en prettige manier van samenwerken
  • Je voelt je thuis in een hectische omgeving en laat je niet snel gek maken
  • Je hebt ervaring met het redigeren en het vormgeven van teksten en documenten
  • Ervaring met aanbestedingstrajecten is een pré
  • Digitale systemen en applicaties als MS Office beheers je als geen ander
  • Voorkeur voor vaste werkdag op donderdag

 Je krijgt 

  • Veel ruimte om iets nieuws op te bouwen in een organisatie die in beweging is
  • Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen
  • Een ontzettend leuk team van Projectassistenten en een regio-team. En niet te vergeten al die andere 500 leuke collega’s!

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever in de sector Ontwikkeling, Bouw en Beheer van duurzame, gezonde leefomgevingen in de regio Utrecht, zoeken wij een interim secretaresse voor 32-40 uur per week, die houdt van een dynamische werkomgeving en het leuk vindt alles bij elkaar te brengen: van office management tot projectbeheer. In deze functie ben je de onmisbare

Secretaresse (zzp, 32-40 uur, Nieuwegein)

Ter ondersteuning aan diverse teams zoeken wij een ervaren, enthousiaste PMO die pro-actief is en cijfermatig inzicht heeft. Als PMO/projectondersteuner ondersteun je verschillende Projectleiders/Product Owners en vervul je enkele taken als scrummaster. Je bent de rechterhand van de Projectleider/Product Owner en samen zorgen jullie ervoor dat het project goed en op tijd uitgevoerd en verantwoord

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan, 24 – 36 uur, Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zoeken wij een hands-on medewerker Office Management. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor de bestuursleden, de directeur en de verzoeken vanuit de werkorganisatie. Hierbij moet je denken aan complex agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen met bijbehorende stukken en overige organisatorische, administratieve of

Medewerker Office Management (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zijn wij op zoek naar een daadkrachtige bestuurs/directiesecretaresse. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je alle organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. In deze positie coördineer en prioriteer je de organisatorische en uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat/Office Management en vervul je een intermediaire rol van bestuur en directie naar

Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)