Personal Assistant (zzp, 16 uur per week, Ter Aar)

Functie

Personal Assistant

Uren

16 uur per week

Dienstverband

interim

Locatie

Ter Aar

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Ben jij op zoek naar een rol waarin je écht het verschil kunt maken? Wij bieden een unieke kans voor een interim zelfstartende Personal Assistant die het team komt versterken in een periode van groei en verandering.

Een specialist in maatwerk kastoplossingen, staat aan de vooravond van een spannende nieuwe fase na hun recente samenvoeging met het moederbedrijf.

Wat Ga Je Doen?
Je begint op het kantoor in Ter Aar, maar thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden naarmate je verder komt in de rol. In deze dynamische positie ondersteun je een van onze eigenaren direct en ben je betrokken bij de integratie van onze organisatie met het moederbedrijf. Je werkzaamheden zullen zich bewegen op de snijvlakken van officemanagement, HR en financiën, inclusief mailboxbeheer.

Wie Zoeken We?
– Iemand die zelfstandig kan starten en aan een half woord genoeg heeft.
– Een echte spin in het web die kan multitasken en niet terugdeinst voor een beetje hectiek.
– Iemand die rust kan brengen in chaotische situaties en orde weet te scheppen waar nodig.

Dit is jouw kans om deel uit te maken van een groeiend bedrijf en te werken in een omgeving waar je bijdrage direct impact heeft. We zoeken iemand met een scherp intellect en het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden.

Ben jij klaar om deze uitdaging aan te gaan en te helpen bij het vormgeven van de toekomst van ons bedrijf? Dan ga ik graag met je in gesprek.

Wie weet ben jij binnenkort de drijvende kracht achter succesvolle integratie en groei!


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever in de sector Ontwikkeling, Bouw en Beheer van duurzame, gezonde leefomgevingen in de regio Utrecht, zoeken wij een interim secretaresse voor 32-40 uur per week, die houdt van een dynamische werkomgeving en het leuk vindt alles bij elkaar te brengen: van office management tot projectbeheer. In deze functie ben je de onmisbare

Secretaresse (zzp, 32-40 uur, Nieuwegein)

Ter ondersteuning aan diverse teams zoeken wij een ervaren, enthousiaste PMO die pro-actief is en cijfermatig inzicht heeft. Als PMO/projectondersteuner ondersteun je verschillende Projectleiders/Product Owners en vervul je enkele taken als scrummaster. Je bent de rechterhand van de Projectleider/Product Owner en samen zorgen jullie ervoor dat het project goed en op tijd uitgevoerd en verantwoord

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan, 24 – 36 uur, Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zoeken wij een hands-on medewerker Office Management. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor de bestuursleden, de directeur en de verzoeken vanuit de werkorganisatie. Hierbij moet je denken aan complex agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen met bijbehorende stukken en overige organisatorische, administratieve of

Medewerker Office Management (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zijn wij op zoek naar een daadkrachtige bestuurs/directiesecretaresse. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je alle organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. In deze positie coördineer en prioriteer je de organisatorische en uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat/Office Management en vervul je een intermediaire rol van bestuur en directie naar

Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)