Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Functie

Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Uren

24

Dienstverband

interim

Locatie

Amersfoort

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zijn wij op zoek naar een daadkrachtige bestuurs/directiesecretaresse.

Je uitdaging

Samen met je collega’s verricht je alle organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. In deze positie coördineer en prioriteer je de organisatorische en uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat/Office Management en vervul je een intermediaire rol van bestuur en directie naar managementteam en de werkorganisatie en omgekeerd. De uitdaging is om in deze vaak dynamische omgeving het overzicht te behouden en er zorg voor te dragen dat de organisatie, de planning en de uitvoering van het werk efficiënt verlopen.

Wat zijn jouw kerntaken:

  • Je coördineert de planning en uitvoering van de werkzaamheden binnen het Office Management, zorgt voor continuïteit van de werkzaamheden en bewaakt de voortgang en afwikkeling van gemaakte afspraken.
  • Je bent proactief, signaleert knelpunten en lost deze op en komt zo nodig met verbetervoorstellen die leiden tot gewenst resultaat en werkplezier.
  • Je zorgt ervoor dat de diverse overleggen op tijd zijn voorbereid, agenda- en vergaderstukken op tijd gereed zijn en verslaglegging is georganiseerd. Ook bewaak je de gemaakte afspraken t.b.v. de directeur en voorzitter.
  • Je stelt de organisatorische regelingen en jaarplanning rondom de ALV op en zorgt dat de stukken tijdig gepubliceerd worden.
  • Je beheert de complexe agenda’s, je stelt de vergadercyclus op en bereidt de diverse vergaderingen voor.
  • Het behandelen van inkomende en uitgaande schriftelijke en digitale correspondentie en handelt deze, waar mogelijk, zelfstandig af.

 

Wie ben jij?

Je hebt een hbo werk- en denkniveau en tenminste vijf jaar werkervaring opgedaan in een secretariële functie in een complexe organisatie.

Kennis van een verenigingsstructuur is een pré maar niet  noodzakelijk.

Je hebt zeer goede kennis van Outlook en Office365. Wij maken gebruik van iBabs en Sharepoint; het is handig als je hier ervaring mee hebt.

Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, je werkt nauwkeurig, bent flexibel en een echte teamplayer. Vertrouwelijkheid en integriteit is voor jou een vanzelfsprekend onderdeel van je werk. Je bent doortastend, blijft rustig onder druk en behoudt het overzicht. Voor deze functie vinden wij het verder van belang dat je je herkent in de volgende competenties: plannen & organiseren, kwaliteitsgericht en omgevingsbewust.


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever in de sector Ontwikkeling, Bouw en Beheer van duurzame, gezonde leefomgevingen in de regio Utrecht, zoeken wij een interim secretaresse voor 32-40 uur per week, die houdt van een dynamische werkomgeving en het leuk vindt alles bij elkaar te brengen: van office management tot projectbeheer. In deze functie ben je de onmisbare

Secretaresse (zzp, 32-40 uur, Nieuwegein)

Ter ondersteuning aan diverse teams zoeken wij een ervaren, enthousiaste PMO die pro-actief is en cijfermatig inzicht heeft. Als PMO/projectondersteuner ondersteun je verschillende Projectleiders/Product Owners en vervul je enkele taken als scrummaster. Je bent de rechterhand van de Projectleider/Product Owner en samen zorgen jullie ervoor dat het project goed en op tijd uitgevoerd en verantwoord

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan, 24 – 36 uur, Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zoeken wij een hands-on medewerker Office Management. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor de bestuursleden, de directeur en de verzoeken vanuit de werkorganisatie. Hierbij moet je denken aan complex agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen met bijbehorende stukken en overige organisatorische, administratieve of

Medewerker Office Management (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)