Personal Assistant die aan een half woord genoeg heeft (vaste baan)

Functie

Personal Assistant

Uren

32-40 uur

Dienstverband

Vast dienstverband

Locatie

Utrecht

Startdatum

per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Voor een adviesbureau voor project, contract en omgevingsmanagement zoeken wij een personal assistant die aan een half woord genoeg heeft.

Als rechterhand van de directie krijg jij energie van het coördineren van drukke agenda’s en fungeren als klankbord voor de directie. Je hebt een natuurlijk talent om op het juiste moment signalen op te pikken en hierop proactief te handelen. Het PA-vak kent voor jou geen geheimen, je voorziet in behoeftes en hebt altijd het overzicht, ook wanneer de druk toeneemt. Je staat stevig in je schoenen, durft door te vragen en je collega’s te attenderen op acties.

In deze dynamische functie ondersteun jij de CEO en CFO, tevens oprichters. In deze rol is het van belang dat jij meegaat in de dynamiek van ondernemen en een scherp oog hebt voor kritieke details. Vanwege de drukke agenda van beide directeuren, is het mogelijk dat jij jouw uren flexibel inricht.

Ook verlies jij jouw eigen agenda niet uit het oog, want naast de intensieve ondersteuning van de directie, ben je tevens onderdeel van het Bedrijfsbureau team. Samen met jouw collega’s werk je aan de verdere professionalisering en profilering van deze organisatie.

Jouw achtergrond

  • Minimaal 7 jaar ervaring als Personal Assistant of in een vergelijkbare functie op hoog niveau;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om prioriteiten te stellen;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een professionele uitstraling;
  • Besluitvaardigheid en het vermogen om onder druk te presteren;
  • Discretie en verantwoordelijkheidsgevoel bij het omgaan met gevoelige informatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Brede kennis van Office365 en technologische hulpmiddelen;
  • Flexibele instelling en bereidheid om buiten reguliere kantooruren te werken indien nodig.

Dit is wat we jou bieden

  • Een boven-marktconform salaris (40k – 58k per jaar afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • Winstdeling;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een ruim opleidingsbudget en onbeperkt toegang tot onze bedrijfscoach voor zakelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • € 0.21 km-vergoeding of OV-kaart;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak- en verder alles wat je nodig hebt om je werk te kunnen doen;
  • Werken bij een bedrijf dat zich ten doel stelt de beste 25 consultants van de markt samen te brengen;
  • Werken op locatie in een hecht team, met de ruimte om privé en werk in balans te houden;
  • Bijdragen aan maatschappelijk relevante projecten;
  • Naast je rol als Personal Assistant kun je intern bijdragen om mee te bouwen aan een snelgroeiend bedrijf;
  • Tegen een kleine maandelijkse vergoeding wordt de lunch dagelijks verzorgd;
  • En op vrijdag is het visdag!

 


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever in de sector Ontwikkeling, Bouw en Beheer van duurzame, gezonde leefomgevingen in de regio Utrecht, zoeken wij een interim secretaresse voor 32-40 uur per week, die houdt van een dynamische werkomgeving en het leuk vindt alles bij elkaar te brengen: van office management tot projectbeheer. In deze functie ben je de onmisbare

Secretaresse (zzp, 32-40 uur, Nieuwegein)

Ter ondersteuning aan diverse teams zoeken wij een ervaren, enthousiaste PMO die pro-actief is en cijfermatig inzicht heeft. Als PMO/projectondersteuner ondersteun je verschillende Projectleiders/Product Owners en vervul je enkele taken als scrummaster. Je bent de rechterhand van de Projectleider/Product Owner en samen zorgen jullie ervoor dat het project goed en op tijd uitgevoerd en verantwoord

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan, 24 – 36 uur, Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zoeken wij een hands-on medewerker Office Management. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor de bestuursleden, de directeur en de verzoeken vanuit de werkorganisatie. Hierbij moet je denken aan complex agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen met bijbehorende stukken en overige organisatorische, administratieve of

Medewerker Office Management (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zijn wij op zoek naar een daadkrachtige bestuurs/directiesecretaresse. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je alle organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. In deze positie coördineer en prioriteer je de organisatorische en uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat/Office Management en vervul je een intermediaire rol van bestuur en directie naar

Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)