Personal Assistant (40 uur)

Functie

Personal Assistant Hilversum

Uren

40 uur

Dienstverband

Vast dienstverband

Locatie

Hilversum

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Wil jij graag werken bij een bijzondere, internationale organisatie met een prachtige missie op grote hoogte? Een missie voor “people in need en people out of reach”. De ondernemer waar je voor gaat werken, is een echte gamechanger. Gepassioneerd, inspirerend en gaat recht op zijn doel af. Voor deze visionair zoeken wij een PA die in een hectische omgeving niet gaat vliegen maar met beide benen op de grond blijft staan.

Je bent gewend om als PA in een hectische omgeving snel te kunnen schakelen, mee te kunnen bewegen en mee te denken, structuur aan te brengen en met verschillende (internationale) stakeholders te kunnen communiceren. Je hebt ervaring met het werken in een startup en een klein team waarin nog niet alles zo uitgekristalliseerd is en waar je vandaag niet weet hoe de dag van morgen er uitziet. Bovendien vind je het leuk om mee te bouwen en een bijdrage te leveren aan een internationale organisatie met een bijzondere missie. De organisatie biedt ruimte om jouw talenten maximaal te kunnen inzetten (outside the box).

Je zorgt ervoor dat de agenda van deze ondernemer up-to-date is en dat zijn afspraken goed ingepland zijn, de authentieke B&B’s zijn geboekt en de reis is van a-z geregeld. De stukken voor de meeting zijn voorbereid zodat hij alleen nog maar het vliegtuig hoeft in te stappen. Terwijl hij onderweg is, zorg jij ervoor dat op kantoor alles op rolletjes loopt en na afloop van de afspraak heb je overleg met hem om de afspraak door te nemen en de acties die daaruit voortvloeien in gang te zetten.

Persoonskenmerken:

  • Nauwkeurig
  • Integer
  • Flexibel en snel kunnen schakelen
  • Stressbestendig
  • Initiatiefrijke sparringpartner
  • Proactieve houding en instelling is een must
  • Invoelend en tactisch
  • Coördinerend vermogen
  • Anticiperen en vooruitdenken op mogelijke acties en deadlines
  • Je denkt vanuit mogelijkheden en probeert mensen te bewegen om voor jou in actie te komen. Je weet dat op een subtiele en tactische manier voor elkaar te krijgen.

Werkzaamheden:

  • Agenda en mailbeheer (ad hoc agendaplanning met een horizon van gemiddeld twee weken en veel reizen naar het buitenland)
  • Vluchten, hotels en auto’s boeken
  • Notuleren van de boardvergaderingen (4x per jaar in het Engels)
  • Debrief na afspraken, uitwerken actiepunten en opvolgen van gemaakte afspraken
  • Bewaken van lopende dossiers
  • LinkedIn – Instagram bijhouden
  • Content op website plaatsen
  • Relatiebeheer (bijhouden adressenbestanden)
  • Officemanagement

Functie-eisen:

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Goede kennis van het MS Office pakket
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal
  • Vloeiend Engels kunnen spreken en schrijven
  • Pre is kennis van Duitse taal
  • Motivatie, enthousiasme en flexibiliteit
  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring als PA in een hectische omgeving

Aanbod:

  • Informele organisatie met korte lijnen
  • Fijne werksfeer
  • Werken in een unieke, internationale organisatie
  • Mogelijkheden voor veel eigen initiatief
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Salarisindicatie € 3.500,- tot € 4.000,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant. Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook

Executive Assistant

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.  Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief-

medewerker Service & Support, 32 uur per week