Office Support medewerker

Functie

Office Support medewerker (24-40 uur per week, met doorgroei naar Office Manager)

Uren

24-40 uur per week

Dienstverband

Vast dienstverband

Locatie

Utrecht

Startdatum

per 1 september

Contact

info@mobarnes.nl

Voor onze opdrachtgever in de Aviation sector zijn wij op zoek naar een Office Support medewerker, waarbij je de mogelijkheid hebt om door te groeien naar Office Manager.

De opdrachtgever verzorgt een volledige opleiding tot verkeersvlieger. Na het succesvol afronden van de opleiding volgt plaatsing bij een luchtvaartmaatschappij op een moderne jet zoals een Boeing of Airbus. Daarnaast levert deze opdrachtgever ook aan andere airlines en andere training organizations en hun klanten een complete trainingsoplossing met een unieke kijk op de industrie.

Wat neem je mee?

  • Je bent  zeer representatief en gastvrij ingesteld
  • Een gezonde dosis humor
  • Je houdt van samenwerken
  • Je bent een duizendpoot en houdt ervan om afwisselend werk te doen in een internationale werkomgeving
  • Je vindt administratieve werkzaamheden geen probleem
  • Een flexibele instelling en je toont graag eigen initiatief
  • Je bent netjes en punctueel, met oog voor detail
  • Je bent leergierig
  • Stressbestendig, je komt te werken in een hectische omgeving. 

 

Wat ga je zoal doen?

  • Bezetting van het Front Office met 1 à 2 collega’s
  • Het veelvuldig contact hebben met studenten en instructeurs over vragen en verzoeken via mail, telefoon en in persoon
  • Het behandelen van de aanmeldingen van de studenten
  • Het afhandelen van de inschrijving en de contractuele benodigdheden
  • Het inplannen van studenten en instructeurs op de diverse fases van de opleiding en alles wat erbij hoort
  • Het opzetten en bijhouden van de studentadministratie (dossiers up-to date houden) volgens de benodigde normen
  • Het opzetten en bijhouden van de instructeursadministratie
  • Assistentie verlenen bij de financiële administratie
  • Assistentie verlenen bij inplannen van onderwijsbeurzen en andere marketingactiviteiten
  • Alle overige ad hoc, organisatorische en office ondersteunende werkzaamheden aan de Office Manager en de directie

 

Wat heb je bij ons nodig? 

  • HBO werk- en denkniveau
  • Goede kennis van het MS Office 365 pakket
  • Vloeiend Engels kunnen spreken en schrijven
  • Motivatie , enthousiasme en flexibiliteit
  • Fijne contactuele en communicatieve eigenschappen met een sfeeraanvoelend vermogen
  • Makkelijk kunnen schakelen in werkzaamheden én in communicatie tussen diverse persoonlijkheden
  • Het kunnen stellen van prioriteiten en urgentie in oppakken van acties
  • Overzicht bewaren en creatief en probleemoplossend denken
  • Goed kunnen overleggen met elkaar en elkaar op de hoogte houden
  • Front Office ervaring met het te woord staan van studenten, instructeurs en klanten is een pré.
  • Luchtvaartkennis is een pré, maar niet per se noodzakelijk
  •  

Wat bieden wij:

  • Een prettige en gezellige werksfeer met veel directe contacten
  • Informeel bedrijf met zeer korte lijnen
  • Werken in een unieke omgeving
  • Internationaal georiënteerd werken
  • Jezelf kunnen zijn en veel initiatief mogen nemen
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder ook winstdeling en prestatie bonus.
  • Salarisindicatie geheel afhankelijk van werkervaring, capaciteiten en aansluitende competenties: tussen de € 2.500,- en € 3.500,- bruto per maand.

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)