medewerker Service & Support, 32 uur per week

Functie

medewerker Service & Support

Uren

32 uur per week

Dienstverband

Jaarcontract

Locatie

Utrecht

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.

 Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief- of servicemedewerker.

Bij PGOsupport zorg je met je collega’s van het team Service & Support voor een goede dienstverlening aan en communicatie met onze cursisten en andere klanten. Je werkweek is een mix tussen de dagelijkse hectiek van klantcontacten en de rust en nauwkeurigheid die nodig is voor een zorgvuldige uitvoering van andere taken.

Je bent nauwkeurig, doortastend en klantgericht en je houdt overzicht. Je hebt een brede interesse in de activiteiten en doelgroepen van PGOsupport. Daarmee kun je onze klanten en cursisten steeds van de juiste informatie en service voorzien. Je werkt daarbij veel samen met collega’s en met externe trainers.

Daarnaast kun je goed omgaan met ondersteunende applicaties zoals een CRM-systeem.

Over PGOsupport

PGOsupport is een onafhankelijke kennis- en adviesorganisatie in zorg, welzijn en wetenschappelijk onderzoek. Wij adviseren en trainen over patiëntenparticipatie: het betekenisvol betrekken van patiënten en cliënten. We geloven dat impactvolle participatie leidt tot betere kwaliteit van zorg, welzijn en wetenschappelijk onderzoek.

Partijen kloppen bij ons aan voor advies, scholing en intervisie en voor het vormgeven van participatietrajecten. Natuurlijk kennen we daarin als geen ander de weg. Maar voor dat beetje extra zijn we altijd nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden buiten de gebaande paden.

Ons team bestaat uit 30 adviseurs en ondersteuners. Betrokken mensen met hart voor patiëntenperspectief en een breed netwerk in de patiëntenbeweging.

Dit ga je doen

  • Je ondersteunt bij de administratieve taken, met name de cursusadministratie. Hiervoor heb je veel contact met collega’s, trainers en cursisten. Je werkt met de software van Microsoft Office, het contentmanagementsysteem van onze website en de software die we voor onze cursussen gebruiken.
  • Met de collega’s van Service & Support zorg je voor een prima klantenservice: per mail, telefoon en op kantoor. Je geeft klanten en cursisten een welkom gevoel en beantwoordt hun vragen adequaat.
  • Je verbetert de service naar klanten en de administratieve werkprocessen door scherp te zijn op wat goed gaat en wat beter kan. Hierin neem je verantwoordelijkheid.

Wie we zoeken

Jij bent:

  • Een ervaren secretarieel/administratief medewerker of servicemedewerker.
  • Goed thuis in software als outlook, word, excel, powerpoint, teams. Je raakt snel thuis in de software die we gebruiken voor onze website en administratie.
  • Vriendelijk en behulpzaam, nauwkeurig, doortastend en deskundig in je werk. Daarnaast ben je leergierig en nieuwsgierig naar nieuwe dingen.
  • In staat om zelfstandig en planmatig te werken aan je eigen taken, maar ook een teamspeler. Je weet wanneer je je collega’s om hulp moet vragen of hen hulp moet aanbieden.
  • Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling en digitaal vaardig.
  • Bij voorkeur beschikbaar op vrijdag. Incidenteel werken op een zaterdag of een avond, in verband met verhuur van onze ruimte, is voor jou geen probleem.

Jij hebt:

  • Een opleiding en/of ervaring op mbo-niveau.
  • Bewezen administratieve en ondersteunende kwaliteiten.
  • Handigheid in het werken met verschillende softwarepakketten.
  • Bij voorkeur ervaring met een CRM-systeem.
  • Ervaring met het werken in wisselende teams waarbij je snel moeten kunnen schakelen en zelf verantwoordelijkheid nemen.

 Hier mag je op rekenen:

  • Een plezierige, collegiale werksfeer bij een organisatie met circa 30 gemotiveerde collega’s.
  • Ruimte voor eigen initiatief en ideeën om je werkzaamheden zelf in te vullen.
  • Ruimte om je professioneel verder te ontwikkelen.
  • In eerste instantie een contract voor een jaar, met mogelijkheid tot verlenging.
  • PGOsupport hanteert de cao Sociaal Werk. De functie is ingedeeld in schaal 8 (€2.823,- tot €4.040,- voor een voltijds dienstverband (36 uur)).

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever in de sector Ontwikkeling, Bouw en Beheer van duurzame, gezonde leefomgevingen in de regio Utrecht, zoeken wij een interim secretaresse voor 32-40 uur per week, die houdt van een dynamische werkomgeving en het leuk vindt alles bij elkaar te brengen: van office management tot projectbeheer. In deze functie ben je de onmisbare

Secretaresse (zzp, 32-40 uur, Nieuwegein)

Ter ondersteuning aan diverse teams zoeken wij een ervaren, enthousiaste PMO die pro-actief is en cijfermatig inzicht heeft. Als PMO/projectondersteuner ondersteun je verschillende Projectleiders/Product Owners en vervul je enkele taken als scrummaster. Je bent de rechterhand van de Projectleider/Product Owner en samen zorgen jullie ervoor dat het project goed en op tijd uitgevoerd en verantwoord

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan, 24 – 36 uur, Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zoeken wij een hands-on medewerker Office Management. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor de bestuursleden, de directeur en de verzoeken vanuit de werkorganisatie. Hierbij moet je denken aan complex agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen met bijbehorende stukken en overige organisatorische, administratieve of

Medewerker Office Management (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zijn wij op zoek naar een daadkrachtige bestuurs/directiesecretaresse. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je alle organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. In deze positie coördineer en prioriteer je de organisatorische en uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat/Office Management en vervul je een intermediaire rol van bestuur en directie naar

Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)