medewerker Service & Support, 32 uur per week

Functie

medewerker Service & Support

Uren

32 uur per week

Dienstverband

Jaarcontract

Locatie

Utrecht

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.

 Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief- of servicemedewerker.

Bij PGOsupport zorg je met je collega’s van het team Service & Support voor een goede dienstverlening aan en communicatie met onze cursisten en andere klanten. Je werkweek is een mix tussen de dagelijkse hectiek van klantcontacten en de rust en nauwkeurigheid die nodig is voor een zorgvuldige uitvoering van andere taken.

Je bent nauwkeurig, doortastend en klantgericht en je houdt overzicht. Je hebt een brede interesse in de activiteiten en doelgroepen van PGOsupport. Daarmee kun je onze klanten en cursisten steeds van de juiste informatie en service voorzien. Je werkt daarbij veel samen met collega’s en met externe trainers.

Daarnaast kun je goed omgaan met ondersteunende applicaties zoals een CRM-systeem.

Over PGOsupport

PGOsupport is een onafhankelijke kennis- en adviesorganisatie in zorg, welzijn en wetenschappelijk onderzoek. Wij adviseren en trainen over patiëntenparticipatie: het betekenisvol betrekken van patiënten en cliënten. We geloven dat impactvolle participatie leidt tot betere kwaliteit van zorg, welzijn en wetenschappelijk onderzoek.

Partijen kloppen bij ons aan voor advies, scholing en intervisie en voor het vormgeven van participatietrajecten. Natuurlijk kennen we daarin als geen ander de weg. Maar voor dat beetje extra zijn we altijd nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden buiten de gebaande paden.

Ons team bestaat uit 30 adviseurs en ondersteuners. Betrokken mensen met hart voor patiëntenperspectief en een breed netwerk in de patiëntenbeweging.

Dit ga je doen

  • Je ondersteunt bij de administratieve taken, met name de cursusadministratie. Hiervoor heb je veel contact met collega’s, trainers en cursisten. Je werkt met de software van Microsoft Office, het contentmanagementsysteem van onze website en de software die we voor onze cursussen gebruiken.
  • Met de collega’s van Service & Support zorg je voor een prima klantenservice: per mail, telefoon en op kantoor. Je geeft klanten en cursisten een welkom gevoel en beantwoordt hun vragen adequaat.
  • Je verbetert de service naar klanten en de administratieve werkprocessen door scherp te zijn op wat goed gaat en wat beter kan. Hierin neem je verantwoordelijkheid.

Wie we zoeken

Jij bent:

  • Een ervaren secretarieel/administratief medewerker of servicemedewerker.
  • Goed thuis in software als outlook, word, excel, powerpoint, teams. Je raakt snel thuis in de software die we gebruiken voor onze website en administratie.
  • Vriendelijk en behulpzaam, nauwkeurig, doortastend en deskundig in je werk. Daarnaast ben je leergierig en nieuwsgierig naar nieuwe dingen.
  • In staat om zelfstandig en planmatig te werken aan je eigen taken, maar ook een teamspeler. Je weet wanneer je je collega’s om hulp moet vragen of hen hulp moet aanbieden.
  • Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling en digitaal vaardig.
  • Bij voorkeur beschikbaar op vrijdag. Incidenteel werken op een zaterdag of een avond, in verband met verhuur van onze ruimte, is voor jou geen probleem.

Jij hebt:

  • Een opleiding en/of ervaring op mbo-niveau.
  • Bewezen administratieve en ondersteunende kwaliteiten.
  • Handigheid in het werken met verschillende softwarepakketten.
  • Bij voorkeur ervaring met een CRM-systeem.
  • Ervaring met het werken in wisselende teams waarbij je snel moeten kunnen schakelen en zelf verantwoordelijkheid nemen.

 Hier mag je op rekenen:

  • Een plezierige, collegiale werksfeer bij een organisatie met circa 30 gemotiveerde collega’s.
  • Ruimte voor eigen initiatief en ideeën om je werkzaamheden zelf in te vullen.
  • Ruimte om je professioneel verder te ontwikkelen.
  • In eerste instantie een contract voor een jaar, met mogelijkheid tot verlenging.
  • PGOsupport hanteert de cao Sociaal Werk. De functie is ingedeeld in schaal 8 (€2.823,- tot €4.040,- voor een voltijds dienstverband (36 uur)).

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant. Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook

Executive Assistant