Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Functie

Interim managementassistent (Rotterdam)

Uren

20 - 24 uur per week

Dienstverband

zzp

Locatie

Rotterdam

Startdatum

per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega.

Wat ga je doen?

Ondersteuning en Informatievoorziening
• Treedt namens de manager op als contactpersoon;
• Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie;
• Houdt interne informatiestromen actueel en plant en coördineert deze ten behoeve van de manager;
• Bereidt interne rapportages in het kader van planning & control tijdig voor;
• Houdt toezicht op de afhandeling van zaken conform richtlijnen.

Organisatie en processen
• Denkt mee in verbetering van werkprocessen;
• Verricht beleidsvoorbereidende werkzaamheden;
• Signaleert verbetermogelijkheden en doet ten aanzien van de aanpak en vormgeving van de afdeling of het
vakgebied voorstellen.

Secretariële werkzaamheden
• Stelt en bereidt algemene teksten, zoals correspondentie, beleidsnotities en/of jaarverslagen op en voor, en
toetst of redigeert deze;
• Beheert de agenda van de manager en/of een afdeling worden beheerd en bewaakt de uitvoering van
afspraken;
• Bereidt vergaderingen en andere bijeenkomsten voor inclusief het versturen van stukken naar deelnemers ,
als ook het reserveren van ruimtes en het plannen van vergaderdata;
• Notuleert vergaderingen en maakt besluitenlijsten;
• Beheert het archief (digitaal).


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)