Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Functie

Interim managementassistent (Rotterdam)

Uren

20 - 24 uur per week

Dienstverband

zzp

Locatie

Rotterdam

Startdatum

per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega.

Wat ga je doen?

Ondersteuning en Informatievoorziening
• Treedt namens de manager op als contactpersoon;
• Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie;
• Houdt interne informatiestromen actueel en plant en coördineert deze ten behoeve van de manager;
• Bereidt interne rapportages in het kader van planning & control tijdig voor;
• Houdt toezicht op de afhandeling van zaken conform richtlijnen.

Organisatie en processen
• Denkt mee in verbetering van werkprocessen;
• Verricht beleidsvoorbereidende werkzaamheden;
• Signaleert verbetermogelijkheden en doet ten aanzien van de aanpak en vormgeving van de afdeling of het
vakgebied voorstellen.

Secretariële werkzaamheden
• Stelt en bereidt algemene teksten, zoals correspondentie, beleidsnotities en/of jaarverslagen op en voor, en
toetst of redigeert deze;
• Beheert de agenda van de manager en/of een afdeling worden beheerd en bewaakt de uitvoering van
afspraken;
• Bereidt vergaderingen en andere bijeenkomsten voor inclusief het versturen van stukken naar deelnemers ,
als ook het reserveren van ruimtes en het plannen van vergaderdata;
• Notuleert vergaderingen en maakt besluitenlijsten;
• Beheert het archief (digitaal).


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant. Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook

Executive Assistant

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.  Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief-

medewerker Service & Support, 32 uur per week

Voor onze opdrachtgever EPST (European Pilot Selection & Training) zijn wij op zoek naar een officemanager. Wat breng je mee? zeer representatief, gastvrij, humor, samenwerken, duizendpoot, afwisselend, internationaal, administratief, flexibel, netjes en punctueel, eigen initiatief, leergierig, oog voor detail, je mannetje staan in een soms hectische omgeving. Wat ga je zoal doen? Mede-bezetting van het

Officemanager

Voor onze opdrachtgever in het MBO onderwijs zijn wij op zoek naar een interim secretaresse. Gevraagde werkzaamheden: ·        Proactief ondersteunen beleidsadviseurs ·        Beantwoorden van mails ·        Plannen en organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen en evenementen. Notuleren is onderdeel van je werkzaamheden. ·        Contacten onderhouden met scholen en collega’s op alle niveaus. Je bent de vraagbaak van de organisatie. ·        Verzorgen van

Secretaresse (ZZP)

Wil jij graag werken bij een bijzondere, internationale organisatie met een prachtige missie op grote hoogte? Een missie voor “people in need en people out of reach”. De ondernemer waar je voor gaat werken, is een echte gamechanger. Gepassioneerd, inspirerend en gaat recht op zijn doel af. Voor deze visionair zoeken wij een PA die

Personal Assistant (40 uur)

Voor onze opdrachtgever in de Aviation sector zijn wij op zoek naar een Office Support medewerker, waarbij je de mogelijkheid hebt om door te groeien naar Office Manager. De opdrachtgever verzorgt een volledige opleiding tot verkeersvlieger. Na het succesvol afronden van de opleiding volgt plaatsing bij een luchtvaartmaatschappij op een moderne jet zoals een Boeing

Office Support medewerker