Executive Assistant

Functie

Executive Assistant

Uren

16 - 32 uur

Dienstverband

Locatie

Voornamelijk in de Randstad en Midden-Nederland

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Mo Barnes biedt management ondersteuning op kwalitatief hoog niveau aan directie, management, bestuur en ondernemers. Vanwege uitbreiding van onze werkzaamheden zijn wij op zoek naar een Executive Assistant voor 16 – 32 uur per week die ons team van EA’s komt versterken. Onze EA’s werken vanuit het kantoor van Mo Barnes, op locatie bij een opdrachtgever of vanuit een thuiswerkplek voor meerdere opdrachtgevers. Onze opdrachtgevers zijn veelal ondernemingen binnen het MKB en actief in allerlei branches. Ook schakelen steeds meer grote bedrijven Mo Barnes in voor onze EA-service. Ben jij een zelfstandige, pro-actieve en ondernemende EA, houd je van afwisseling in je werkzaamheden en wil jij graag onderdeel zijn van het Mo Barnes team dan komen wij heel graag met jou in contact.

Wat ga je zoal doen?

  • Secretarieel/PA (complex agendabeheer, mailboxen bijhouden, organiseren van vergaderingen, stukken voor vergaderingen in orde maken, notuleren van vergaderingen, afspraken inplannen, zakenreizen boeken, persoonlijke zaken regelen)
  • Officemanagement (facilitaire taken)
  • Financieel/administratief (contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, betaallijsten maken, inboeken van facturen in boekhoudsysteem, klaarzetten betalingen, ledenadministratie bijhouden)
  • Online marketing/social media (nieuwsbrieven maken en versturen, posten berichten op socials, bloggen, podcasts inplannen, contentkalenders maken, actualiseren van websites)
  • Salesondersteuning (offertes voorbereiden en nabellen)

Bij Mo Barnes leiden we je op om als Mo Barnes-EA voor verschillende opdrachtgevers aan de slag te gaan. Je bent dus nieuwsgierig en pakt snel nieuwe dingen op , nieuwe apps en programma’s hebben voor jou geen geheimen.

Ervaring die je meeneemt als Executive Assistant:

  • 2+ jaar relevante werkervaring als Executive Assistant, Management Assistant, Personal Assistant etc.;
  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau;
  • Dienstverlenende en klantgerichte instelling;
  • Goed kunnen prioriteren;
  • Stressbestendig;
  • Proactieve houding en het vermogen om mee te kunnen denken met opdrachtgevers;
  • Ervaring met minimaal Gmail/Office365 en gerelateerde apps;
  • Goed in Engelse en Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Ervaring met complex agendabeheer en beheren van mailboxen.

Wat bieden wij jou?

  • Interne opleidingen en persoonlijke begeleiding;
  • Coaching op momenten dat je het nodig hebt;
  • Leuke en uitdagende opdrachten;
  • Een team van EA’s die elkaar inspireren en stimuleren;
  • Marktconform salaris;
  • Een positieve en gezellige werksfeer waarbij er oog is voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Regelmatig gezellige borrels en uitjes.

 

 

 


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)