Executive Assistant

Functie

Executive Assistant

Uren

16 - 32 uur

Dienstverband

Locatie

Voornamelijk in de Randstad en Midden-Nederland

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Mo Barnes biedt management ondersteuning op kwalitatief hoog niveau aan directie, management, bestuur en ondernemers. Vanwege uitbreiding van onze werkzaamheden zijn wij op zoek naar een Executive Assistant voor 16 – 32 uur per week die ons team van EA’s komt versterken. Onze EA’s werken vanuit het kantoor van Mo Barnes, op locatie bij een opdrachtgever of vanuit een thuiswerkplek voor meerdere opdrachtgevers. Onze opdrachtgevers zijn veelal ondernemingen binnen het MKB en actief in allerlei branches. Ook schakelen steeds meer grote bedrijven Mo Barnes in voor onze EA-service. Ben jij een zelfstandige, pro-actieve en ondernemende EA, houd je van afwisseling in je werkzaamheden en wil jij graag onderdeel zijn van het Mo Barnes team dan komen wij heel graag met jou in contact.

Wat ga je zoal doen?

  • Secretarieel/PA (complex agendabeheer, mailboxen bijhouden, organiseren van vergaderingen, stukken voor vergaderingen in orde maken, notuleren van vergaderingen, afspraken inplannen, zakenreizen boeken, persoonlijke zaken regelen)
  • Officemanagement (facilitaire taken)
  • Financieel/administratief (contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, betaallijsten maken, inboeken van facturen in boekhoudsysteem, klaarzetten betalingen, ledenadministratie bijhouden)
  • Online marketing/social media (nieuwsbrieven maken en versturen, posten berichten op socials, bloggen, podcasts inplannen, contentkalenders maken, actualiseren van websites)
  • Salesondersteuning (offertes voorbereiden en nabellen)

Bij Mo Barnes leiden we je op om als Mo Barnes-EA voor verschillende opdrachtgevers aan de slag te gaan. Je bent dus nieuwsgierig en pakt snel nieuwe dingen op , nieuwe apps en programma’s hebben voor jou geen geheimen.

Ervaring die je meeneemt als Executive Assistant:

  • 2+ jaar relevante werkervaring als Executive Assistant, Management Assistant, Personal Assistant etc.;
  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau;
  • Dienstverlenende en klantgerichte instelling;
  • Goed kunnen prioriteren;
  • Stressbestendig;
  • Proactieve houding en het vermogen om mee te kunnen denken met opdrachtgevers;
  • Ervaring met minimaal Gmail/Office365 en gerelateerde apps;
  • Goed in Engelse en Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Ervaring met complex agendabeheer en beheren van mailboxen.

Wat bieden wij jou?

  • Interne opleidingen en persoonlijke begeleiding;
  • Coaching op momenten dat je het nodig hebt;
  • Leuke en uitdagende opdrachten;
  • Een team van EA’s die elkaar inspireren en stimuleren;
  • Marktconform salaris;
  • Een positieve en gezellige werksfeer waarbij er oog is voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Regelmatig gezellige borrels en uitjes.

 

 

 


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Dit keer zijn we op zoek naar een Workflow Specialist, die de administratieve werkprocessen van de backoffice gedetailleerd én overzichtelijk in kaart kan brengen. Het gaat om een tijdelijk project voor onze opdrachtgever in Doorn. Zij zetten zich in voor het ondersteunen van (potentiële) studenten, docenten en externe relaties met hoogwaardig, persoonsgericht onderwijs en ondersteuning.

Workflow Specialist Backoffice (Doorn, project)

Voor onze opdrachtgever in de sector Ontwikkeling, Bouw en Beheer van duurzame, gezonde leefomgevingen in de regio Utrecht, zoeken wij een interim secretaresse voor 32-40 uur per week, die houdt van een dynamische werkomgeving en het leuk vindt alles bij elkaar te brengen: van office management tot projectbeheer. In deze functie ben je de onmisbare

Secretaresse (zzp, 32-40 uur, Nieuwegein)

Ter ondersteuning aan diverse teams zoeken wij een ervaren, enthousiaste PMO die pro-actief is en cijfermatig inzicht heeft. Als PMO/projectondersteuner ondersteun je verschillende Projectleiders/Product Owners en vervul je enkele taken als scrummaster. Je bent de rechterhand van de Projectleider/Product Owner en samen zorgen jullie ervoor dat het project goed en op tijd uitgevoerd en verantwoord

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan, 24 – 36 uur, Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zoeken wij een hands-on medewerker Office Management. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor de bestuursleden, de directeur en de verzoeken vanuit de werkorganisatie. Hierbij moet je denken aan complex agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen met bijbehorende stukken en overige organisatorische, administratieve of

Medewerker Office Management (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Voor een beroepsvereniging in de zorgsector zijn wij op zoek naar een daadkrachtige bestuurs/directiesecretaresse. Je uitdaging Samen met je collega’s verricht je alle organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. In deze positie coördineer en prioriteer je de organisatorische en uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat/Office Management en vervul je een intermediaire rol van bestuur en directie naar

Bestuurs/directiesecretaresse (zzp, 24 uur in Amersfoort)

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)