Executive Assistant

Functie

Executive Assistant

Uren

32-36

Dienstverband

Vast dienstverband

Locatie

Nieuwegein

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant.

Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook nog als sparringpartner op te treden in de rol van Executive Assistant naar directieleden toe. Dan komen wij graag met jou in gesprek!

Jouw taken en verantwoordelijkheden als Executive Assistant

Als ervaren executive Assistant bied je ondersteuning in de meeste brede zin van het woord en ontzorg je hiermee de Chief Finance Officer (CFO) van de werkmaatschappij Telecom en indien nodig ook soms de Chief Executive Officer (CEO). Ze hebben allebei een verschillende manier van werken, maar dat zie jij juist als een uitdaging. Je werkt in een team van 4 personen waarvan je directe collega de Executive Assistant is van de CEO.

Je werkzaamheden zijn gevarieerd en bestaan uit:

·        Complex agendabeheer;

·        Gegevensverwerking/documentatie/dossierbeheer;

·        Bewaken en najagen van deadlines;

·        Organiseren en plannen van bijeenkomsten/reizen en events;

·        Borging van digitaal ondertekeningsproces;

·        Bijhouden van diverse mailboxen;

·        Aanspreekpunt van de organisatie;

·        Verslaglegging van directieoverleg/ Raad van Bestuur.

 Kortom jij fungeert in de rol van Executive Assistant op hoog ondersteuningsniveau als de verbinder en verlengstuk van de Directie. Ongetwijfeld ligt er nog veel meer wat jij op kunt pakken. Wij staan pro activiteit dan ook niet in de weg!

 

Wat bieden we?

·        Mogelijkheid tot persoonlijke groei. Op de Werkvloer, via onze Studytube of door lid te worden van het Jong netwerk;

·        Een marktconform salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring;

·        Een contract direct in dienst op basis van een fulltime werkweek;

·        25 vakantiedagen+13 ADV dagen;

·        Een solide pensioen en collectieve ziektekostenverzekering;

·        Een mobiel en laptop voor je werk (voor evt. eigen gebruik).

 

Dit ben jij

·        Minimaal 5 jaar relevante ervaring in een soortgelijke functie binnen een commerciële organisatie waarin je een directielid hebt           ondersteund;

·        Je weet als geen ander de rol van een gatekeeper te vervullen;

·        HBO werk- en denkniveau;

·        Kennis van MS Office;

·        Sterke persoonlijkheid met levenservaring en je straalt senioriteit uit.


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.  Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief-

medewerker Service & Support, 32 uur per week