Directiesecretaresse (interim, 32-40 uur Baarn)

Functie

Directiesecretaresse (interim, 32-40 uur)

Uren

32-40 uur

Dienstverband

ZZP

Locatie

Baarn

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Ben jij een doortastende directiesecretaresse die ziet wat nodig is en daarop inspeelt? Zorg jij voor overzicht en hou je alle ballen hoog? Ervaring met processen op directieniveau? Kom nu een directeur in een dynamische omgeving ondersteunen.

Wat mag je doen

Als directiesecretaresse ondersteun je desbetreffende directeur bij haar werkzaamheden. Je wordt onderdeel van de interne vakgroep secretaresses die bestaat uit de bestuurssecretaresses en de andere directiesecretaresses. Daarnaast werk je nauw samen met andere in- en externe secretariaten. Hierin leg je de verbinding. Je weet feilloos te schakelen in jouw contacten met medewerkers en andere in- en externe belanghebbenden. Door de drukbezette agenda en gevarieerde portefeuille van de directeur is geen dag hetzelfde.

Een beeld van de werkzaamheden:

  • Je bent de rechterhand en directe sparringpartner voor de directeur. Je werkt veel met elkaar samen. Je zorgt voor een adequate agendaplanning voor de directeur en maakt (complexe) afspraken. Ook zorg je ervoor dat zij altijd beschikt over de informatie die zij nodig heeft voor haar afspraken. Het bijhouden van de mail van de directeur hoort daar ook bij.
  • Je bereidt diverse overleggen voor en verspreidt de agenda en vergaderstukken.
  • Je notuleert overleggen en stelt besluiten- en actielijsten op.
  • Je bent verantwoordelijk voor correspondentie en je stelt zelfstandig notities op.
  • Je zorgt voor dossiervorming en bewaakt het digitale archief.
  • Je bent het aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten de organisatie. Je handelt gestelde vragen zoveel mogelijk zelfstandig af, prioriteren is daarbij je tweede natuur.
  • Je verricht diverse administratieve werkzaamheden, zoals het controleren van inkomende facturen en HR-gerelateerde zaken.
  • Je werkt nauw samen in de driehoek met de directeur en de beleidsadviseurs.

Jouw werk doe je op een proactieve wijze en met de vereiste zorgvuldigheid en snelheid.


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 5Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 5Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de telecomwereld, zijn we op zoek naar een Executive Assistant. Iedere dag is anders. En iedere dag vraagt om andere kwaliteiten. Kwaliteiten die de directie van dit Telecombedrijf ontzorgen in de dagelijkse gang van zaken. Ben jij in staat snel de inhoud te begrijpen en weet je ook

Executive Assistant

Wij zijn op zoek naar een medewerker Service & Support die zich graag inzet voor een maatschappelijke organisatie.  Je bent de spin in het web van onze administratieve processen. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie met onze klanten en cursisten. De ideale kandidaat heeft zijn of haar sporen verdiend in een eerdere functie als secretarieel-/administratief-

medewerker Service & Support, 32 uur per week

Voor onze opdrachtgever EPST (European Pilot Selection & Training) zijn wij op zoek naar een officemanager. Wat breng je mee? zeer representatief, gastvrij, humor, samenwerken, duizendpoot, afwisselend, internationaal, administratief, flexibel, netjes en punctueel, eigen initiatief, leergierig, oog voor detail, je mannetje staan in een soms hectische omgeving. Wat ga je zoal doen? Mede-bezetting van het

Officemanager

Voor onze opdrachtgever in het MBO onderwijs zijn wij op zoek naar een interim secretaresse. Gevraagde werkzaamheden: ·        Proactief ondersteunen beleidsadviseurs ·        Beantwoorden van mails ·        Plannen en organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen en evenementen. Notuleren is onderdeel van je werkzaamheden. ·        Contacten onderhouden met scholen en collega’s op alle niveaus. Je bent de vraagbaak van de organisatie. ·        Verzorgen van

Secretaresse (ZZP)

Wil jij graag werken bij een bijzondere, internationale organisatie met een prachtige missie op grote hoogte? Een missie voor “people in need en people out of reach”. De ondernemer waar je voor gaat werken, is een echte gamechanger. Gepassioneerd, inspirerend en gaat recht op zijn doel af. Voor deze visionair zoeken wij een PA die

Personal Assistant (40 uur)

Voor onze opdrachtgever in de Aviation sector zijn wij op zoek naar een Office Support medewerker, waarbij je de mogelijkheid hebt om door te groeien naar Office Manager. De opdrachtgever verzorgt een volledige opleiding tot verkeersvlieger. Na het succesvol afronden van de opleiding volgt plaatsing bij een luchtvaartmaatschappij op een moderne jet zoals een Boeing

Office Support medewerker

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een projectassistent. Je komt te werken in één van de 3 regio’s, regio Noord. In jouw regio ben je de centrale spil in het regioteam en ondersteun je de regiodirecteur markt en strategie met als belangrijkste focus het traject van aanvraag tot verantwoording. Daarnaast ondersteun

Projectassistent (32-36 uur per week)

Voor een van onze opdrachtgevers in de groensector zijn wij op zoek naar een medewerker ledenadministratie voor 20 uur in de week. De voorkeur gaat uit naar 4 à 5 dagen. Administratieve en secretariële ondersteuning op de ledenadministratie 1e lijnscontact met de leden via de telefoon of per e-mail Het bijhouden van het relatiesysteem: zoals

Medewerker ledenadministratie