Directiesecretaresse (interim, 32-40 uur Baarn)

Functie

Directiesecretaresse (interim, 32-40 uur)

Uren

32-40 uur

Dienstverband

ZZP

Locatie

Baarn

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Ben jij een doortastende directiesecretaresse die ziet wat nodig is en daarop inspeelt? Zorg jij voor overzicht en hou je alle ballen hoog? Ervaring met processen op directieniveau? Kom nu een directeur in een dynamische omgeving ondersteunen.

Wat mag je doen

Als directiesecretaresse ondersteun je desbetreffende directeur bij haar werkzaamheden. Je wordt onderdeel van de interne vakgroep secretaresses die bestaat uit de bestuurssecretaresses en de andere directiesecretaresses. Daarnaast werk je nauw samen met andere in- en externe secretariaten. Hierin leg je de verbinding. Je weet feilloos te schakelen in jouw contacten met medewerkers en andere in- en externe belanghebbenden. Door de drukbezette agenda en gevarieerde portefeuille van de directeur is geen dag hetzelfde.

Een beeld van de werkzaamheden:

  • Je bent de rechterhand en directe sparringpartner voor de directeur. Je werkt veel met elkaar samen. Je zorgt voor een adequate agendaplanning voor de directeur en maakt (complexe) afspraken. Ook zorg je ervoor dat zij altijd beschikt over de informatie die zij nodig heeft voor haar afspraken. Het bijhouden van de mail van de directeur hoort daar ook bij.
  • Je bereidt diverse overleggen voor en verspreidt de agenda en vergaderstukken.
  • Je notuleert overleggen en stelt besluiten- en actielijsten op.
  • Je bent verantwoordelijk voor correspondentie en je stelt zelfstandig notities op.
  • Je zorgt voor dossiervorming en bewaakt het digitale archief.
  • Je bent het aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten de organisatie. Je handelt gestelde vragen zoveel mogelijk zelfstandig af, prioriteren is daarbij je tweede natuur.
  • Je verricht diverse administratieve werkzaamheden, zoals het controleren van inkomende facturen en HR-gerelateerde zaken.
  • Je werkt nauw samen in de driehoek met de directeur en de beleidsadviseurs.

Jouw werk doe je op een proactieve wijze en met de vereiste zorgvuldigheid en snelheid.


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)