Coördinator opleidingsadministratie (24-32 uur)

Functie

Coördinator opleidingsadministratie

Uren

24-32 uur

Dienstverband

vast

Locatie

Utrecht

Startdatum

Per direct

Contact

info@mobarnes.nl

Als coördinator opleidingsadministratie verzorg je, geheel zelfstandig, de administratieve en logistieke ondersteuning van meerdere cursusprogramma’s. Je bent voor deze programma’s een belangrijk aanspreekpunt voor cursisten, trainers en relaties. Samen met je collega’s ben je ook verantwoordelijk voor de algehele administratie en archivering van het totale cursus- en trainingsaanbod.

Binnen de taakomschrijving valt een breed scala aan werkzaamheden zoals planning, telefoon en mailverkeer, correspondentie, organisatie en administratie.

 

Op deze terreinen ben je onder andere actief:

  • Veelvuldig contact met cursisten over vragen en verzoeken via mail en telefoon;
  • Het behandelen van aanmeldingen van cursisten;
  • Versturen van uitnodigingen, bevestigingen en herinneringen;
  • Het verzorgen van de benodigdheden op locatie en voorraadbeheer van cursusmaterialen;
  • Opstellen en verstrekken van certificaten van deelname;
  • Up-to-date houden van het CRM-systeem;
  • Aansturen van de catering;
  • Verantwoordelijk voor het organiseren van de trainingen en cursussen;
  • Financiële administratie;
  • Bezetting van de Front Office;
  • Alle overige ad hoc, organisatorische en (complexe) administratieve werkzaamheden.

 

Functie eisen om de vacature opleidingscoördinator te kunnen vervullen:

Wij zijn op zoek naar een ambitieus, organisatorisch talent. Een persoonlijkheid die het leuk vindt om binnen een klein team te werken en dienstverlenend is ingesteld.

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring met administratieve processen;
  • Affiniteit met en bij voorkeur enige kennis van opleidingen, trainingen, coachen;
  • Frontoffice-ervaring met het te woord staan van cursisten en klanten;
  • Goede kennis van MS Office;
  • Goede contactuele en communicatieve eigenschappen;
  • Goed in het stellen van prioriteiten en het overzicht bewaren;
  • Probleemoplossend vermogen en een hands-onmentaliteit.

 

Arbeidsvoorwaardenpakket:

Een prima salaris, inschaling in schaal 8 CAO Sociaal Werk Nederland;

 

Solliciteer nu op de vacature coördinator opleidingsadministratie (24-32 uur)!

Herken jij je in het profiel van de vacature coördinator opleidingsadministratie? Dan komen wij graag in contact met jou! Neem contact met ons op via info@mobarnes.nl

 

Locatie: Utrecht


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten

Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)