Officemanager (vast) 32-40 uur, De Meern

Functie

Officemanager

Uren

32-40 uur per week

Dienstverband

Vast dienstverband

Locatie

De Meern

Startdatum

Per direct

Contact

inf

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van je collega’s en het waarborgen van een efficiënte werkomgeving.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten.
In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een adequate coördinatie van kantooractiviteiten en – voorzieningen. Hieronder valt o.a. het beheer van de algemene e-mailaccounts en het plannen van afspraken. Daarnaast ondersteun je bij HR-gerelateerde taken, zoals het verzorgen van de on- en off-boarding van medewerkers, het organiseren van bedrijfsevenementen en de inkoop van kantoorbenodigdheden.
Ook verlies jij jouw eigen agenda niet uit het oog, want naast het uitvoeren van administratieve taken, ben je tevens onderdeel van het Bedrijfsbureau team. Samen met jouw collega’s werk je aan de verdere professionalisering en profilering van de organisatie.

Jouw achtergrond

  • Minimaal MBO opleidingsniveau;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail;
  • Proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken;
  • Teamspeler met een positieve en flexibele instelling;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Kennis van en ervaring met Office365 MS-office.

 

Dit is wat we jou bieden

  • Een boven-marktconform salaris (39k – 49k per jaar afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • Winstdeling;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een ruim opleidingsbudget en onbeperkt toegang tot onze bedrijfscoach voor zakelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • € 0.23 km-vergoeding of OV-kaart;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Laptop en telefoon van de zaak- en verder alles wat je nodig hebt om je werk te kunnen doen;
  • Werken bij een bedrijf dat zich ten doel stelt de beste 25 consultants van de markt samen te brengen;
  • Werken op locatie in een hecht team, met de ruimte om privé en werk in balans te houden;
  • Bijdragen aan maatschappelijk relevante projecten;
  • Naast je rol als Office Manager kun je intern bijdragen om mee te bouwen aan een snelgroeiend bedrijf;
  • Tegen een kleine maandelijkse vergoeding wordt de lunch dagelijks verzorgd;
  • En op vrijdag is het visdag!

Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)