Officemanager (16 uur, Zeist, doorlopende opdracht of baan)

Functie

Officemanager

Uren

16 uur per week

Dienstverband

Detachering of zzp

Locatie

Zeist

Startdatum

1 maart 2024

Contact

info@mobarnes.nl

Ben jij een echte multitasker die elk detail ziet? Als officemanager bij de Branchevereniging Sport en Cultuurtechniek ben jij hét centrale punt dat ons team en bestuur ondersteunt.

En dagen zijn divers: van het plannen van afspraken, bijhouden van onze ledenadministratie tot het meehelpen organiseren van evenementen zoals KUNSTgres en conGRAS.

Wat maakt deze rol bijzonder?

Flexibele werktijden: bepaal zelf hoe je je uren indeelt.

Mogelijkheid tot thuiswerken, met af en toe een bezoek aan ons kantoor in Zeist.

Wekelijkse teamoverleggen op woensdag en maandelijkse meetings op vrijdag.
Een kans om jouw organisatorische talenten in te zetten in een dynamische omgeving.

Elke dag biedt nieuwe uitdagingen. Naast je reguliere taken zoals notuleren, werk je samen met onze communicatieadviseur aan inspirerende nieuwsbrieven. In ons team ondersteunen we elkaar en streven samen naar succes.

Deze interimfunctie is beschikbaar voor 16 uur per week, op de KNVB Campus in Zeist.

Ben je enthousiast geworden en zie jij jezelf al in deze rol? Neem dan vooral contact met mij op!


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 10Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures

Ben jij de ultieme ‘ik-doe-hier-eigenlijk-gewoon-alles’-persoon? Zie het als het ‘hoofd van alles’ of een ‘vliegende keep’. Jouw dagelijkse bezigheden zullen voortkomen uit een kruiwagen vol uitdagingen, van HR en kantoorbeheer tot administratie. Wanneer je kan beginnen? Nou nu eigenlijk! De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week tot aan de zomervakantie. Een

‘Ik doe hier eigenlijk gewoon alles’ persoon (interim, 24 uur, Hilversum)

Als projectmanagement ondersteuner bij deze organisatie heb je niet de houding ‘silly me’. Nee, je maakt je de materie van uiteenlopende projecten snel eigen. Als lid van het supportteam krijg je het vertrouwen om de werkzaamheden samen te verdelen op basis van voorkeur en kennis. Het secretariële werk hoort erbij, maar heeft zeker niet de

Projectmanagement ondersteuner (vaste baan)

Voor een opdrachtgever die er voor iedereen is voor wie meedoen in de samenleving lastig is zoeken wij een interim managementassistent ter vervanging van een zieke collega. Wat ga je doen? Ondersteuning en Informatievoorziening • Treedt namens de manager op als contactpersoon; • Beantwoordt uiteenlopende vragen en/of verstrekt (vertrouwelijke of gevoelige) informatie; • Houdt interne

Interim managementassistent (Rotterdam, 20-24 uur per week)

Voor onze opdrachtgever, dè koepelorganisatie van de universitair medische centra en de werkgeversorganisatie van de bijna 80.000 mensen die daar werkzaam zijn, zoeken wij een directiesecretaresse. Zij zorgen ervoor dat de instanties die beslissen over zorg, onderwijs, opleidingen en wetenschap in Nederland rekening houden met de bijzondere positie en publieke taken van de umc’s in

Directiesecretaresse (Utrecht, 36 u per week)