Bureaumedewerker

Functie

Bureaumedewerker

Uren

Circa 16 uur per week

Dienstverband

Locatie

Amersfoort

Startdatum

Z.s.m.

Contact

Stuur ons je cv en motivatie [email protected]

Context

Bij dit bedrijf in Amersfoort zorg je er samen met ongeveer 100 collega’s voor dat de overheid beter presenteert door middel van geografische informatie. Hier wordt geo-informatie van de Nederlandse overheid breed toegankelijk gemaakt, zorgen zij voor ontwikkeling en het beheren van de standaarden die daarvoor nodig zijn en helpen de overheid geo-informatie beter te benutten.


Rol

Als bureaumedewerker bied je praktische ondersteuning aan je collega’s. Samen met de officemanager zorg je voor een gastvrij, schoon en opgeruimd kantoor waar het prettig werken is. Als gastheer/ of -vrouw, beheer je de telefoon, verwijst door en ontvangt bezoekers. Hij/zij bewaakt dat werkplekken zo behandeld worden als er intern is afgesproken en verzorgt de huishoudelijke taken zoals planten, keuken op orde inclusief inkoop voorraden van kantoor- en levensmiddelen. De bureaumedewerker is het aanspreekpunt van medewerkers voor de praktische zaken die met het kantoor te maken hebben. Hij/zij zorgt voor toegangspassen, sleutels etc. en beheert de relevante bestanden daarover.


Werkzaamheden

De bureaumedewerker is verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Reserveren vergaderzaalruimtes, toedelen van werkplekken (in Covid-tijd)
  • Assisteren bij goed gebruik van kantoor ICT (audiovisuele middelen)
  • Organiseren van catering
  • Kantoor catering verzorgen (m.n. fruit) en op zijn tijd eens een creatieve campagne op het gebied van
    vitaliteit verzorgen
  • Receptie, telefoon en bezoekers, inclusief doorverwijzing naar een helpdesk
  • Aanmelden voor conferenties
  • Uitvoeren Lief & Leed-beleid
  • Interne bedrijfsvoering op het gebied van voorraadbeheer en inkoop kantoorbenodigdheden, levensmiddelen e.d.
  • Nalopen keuken en vergaderruimtes
  • Planten water geven
  • Post ophalen 


Opleiding, kennis en ervaring

  • MBO plus
  • Hands-on-mentaliteit
  • Kennis van en ervaring in huishoudelijk werk
  • Handig met apparatuur (bedienen) en in staat zich het functioneren daarvan snel eigen te maken
  • Bij voorkeur woonachtig in of nabij Amersfoort


Competenties

Het is voor deze functie belangrijk dat je een dienstverlenende en gastvrije instelling hebt. Daarnaast ben je communicatief sterk en ga je zelfstandig te werk. Je hebt praktisch inzicht, kunt goed samenwerken en stelt je actief op. Tevens heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.


Wat wordt geboden

De werkgever biedt opleidingsmogelijkheden en ruimte voor ontwikkeling. Er zijn goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een Ov-kaart e.d.. De salarisindicatie is maximaal € 2891,- (salarisschaal 6) bij een 36-urige werkweek.


Interesse?

Stuur ons je cv en motivatie via onderstaande formulier. De gesprekken vinden plaats de eerste helft van september.


Gebruik onderstaande formulier om te solliciteren op deze functie

 

  • Welke relevante opleidingen op secretarieel gebied heb je succesvol afgerond?
  • Upload je motivatie in Pdf-formaat (max. 5Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Upload je CV in Pdf-formaat (max. 5Mb) -verplicht-
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • We willen graag een foto van je ontvangen -verplicht-.
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Andere vacatures